7 основних методів розкрутки каналу на YouTube

Категорії
Зміст
  1. Перший принцип розкручування каналу Youtube це корисний контент
  2. Другий принцип - це заклик до дії
  3. Третій принцип розкручування каналу YouTube - це оформлення вашого каналу
  4. Четвертий принцип — використовуйте музику у своїх відео
  5. П'ятим принципом, як розкрутити канал на YouTube, є регулярність
  6. Шостий принцип використання анотацій
  7. Сьомий принцип, як розкрутити канал на YouTube, це оптимізація відео

Перший принцип розкручування каналу Youtube це корисний контент

Ви повинні на своєму каналі публікувати лише корисні відео, які будуть цікаві вашому цільовому глядачеві. Бажано, щоб кожне відео, яке ви заливаєте на канал, вирішувало якусь проблему, вирішення якої шукає користувач.

Якщо ви вирішили зняти відео, не заощаджуйте на корисній інформації. Не потрібно приховувати якісь «секретні фішки», не давати їх, щоб користувач після перегляду вашого відео не йшов і не шукав відео за таким же запитом.

Повірте це себе окупить, тому що, я за своїм досвідом суджу, чим відео корисніше тим більше передплатників з нього підписується на ваш канал YouTube. Тому якісний контент – це завжди запорука успіху. Так було і буде.

Другий принцип - це заклик до дії

Заклик до дії має бути у кожному вашому відео, яке ви публікуєте на каналі. Скажіть мені чесно, у вас таке буває: ви зайшли на ютуб подивитися якесь відео, одне єдине, після цього у схожих перейшли на друге, на третє, зрештою переглядаєте кілька роликів поспіль?

Я думаю з усім таке буває. Це дуже розумний маркетинговий крок YouTube, який дозволяє затримати користувача на їхньому сайті. Але для авторів проблема полягає в тому, що після того, як Ви подивилися одне відео, і перейшли до перегляду другого, то природно про перше відео та про його автора, ви забуваєте і більше до нього вже не повернетеся.

Тому закликом до дії підписатися на ваш канал, ви повинні утримати користувача і не дати йому перейти на наступне відео, або хоча б мотивувати передплатити ваш канал і потім відпустити його вже далі. Оскільки велика кількість передплатників на каналі сприяє просуванню відео в пошуку.

Бо без такого заклику підписатися на ваш канал 95% користувачів просто перейдуть до перегляду наступних відео. А ваше завдання зробити користувача вашим передплатником.

Заклик до дії повинен складатися з двох частин:

  • Що потрібно зробити?
  • Для чого це потрібно зробити?

Що потрібно зробити? — передплатити канал.

Для чого потрібно зробити? — варіантів може бути безліч.

Наприклад, підпишись на канал, щоб не пропустити наступні відео, або підпишись на канал та отримай знижку на всі продукти в нашому магазині (якщо цей канал належить інтернет магазину). Або підпишись на канал, щоб не бути редискою.

Тобто потрібно підбирати заклик до дії, відповідно до аудиторії, на яку розраховані ваші ролики. Але запам'ятайте, заклик до дії має бути у кожному вашому відео. Від цього багато в чому залежить кількість ваших передплатників на каналі.

Третій принцип розкручування каналу YouTube - це оформлення вашого каналу

Оформлення каналу дуже важливе. Так як банер це перше, що бачить користувач, коли заходить на головну сторінку каналу YouTube.

Оформлення каналу має обов'язково відповідати тематиці відео, яку ви розміщуєте на своєму каналі.

Наприклад, якщо ви інфобізнесмен, займаєтеся продажем тренінгів особистісного зростання, консалтингу, а у вас на банері сонечка, природно формується образ, що даний канал не принесе великої користі для мене і природно користувач переходитиме далі, не затримуючись на вашому каналі , і тим більше не підпишеться.

Тому не поскупитеся, замовте банер на фрілансі, хай вам зробить його фрілансер. Це обійдеться вам лише в 100-200 рублів, але воно того варте.

Так само якщо ви блогер і використовуєте канал як ведення свого особистого блогу, або ви інфобізнесмен і просуваєте своє обличчя, своє ім'я, обов'язково помістіть на банер свою фотографію.

І запам'ятайте, банер повинен відображати тематику ваших відео, які ви розміщуєте на своєму каналі. Тобто тематику каналу YouTube.

Якщо Ви зі мною не погоджуєтесь, тоді я у Вас прошу. Чи часто ви підписуєтеся на канали, на яких немає банера? (відповідь можете написати у коментарях)

Четвертий принцип — використовуйте музику у своїх відео

Відео з тихою музикою на задньому плані набагато приємніше дивитись, ніж відео без неї. Особливо, якщо Ви робите якісь подкасти, знімаєте відео з екрану, щось пояснюєте, обов'язково вставляйте на задній план тиху музику. Фонотека YouTube допоможе вам у цьому.

Вона, по-перше, трохи розслаблює і допомагає краще сприймати контент. По-друге, на психологічному рівні вона викликає більш лояльне ставлення до вас у користувача.

Але не потрібно робити музику надто голосно. Тому що в такому випадку користувачі просто вас не почують і тихенько проклянуть про себе. Бережіть свою карму.

П'ятим принципом, як розкрутити канал на YouTube, є регулярність

Необхідно завантажувати відео на канал регулярно. Це пов'язано з кількома факторами.

Уже всім відомо, що YouTube любить, коли на канал заливається відео регулярно. Тобто він бачить, що з каналом ведуть якісь дії, за каналом стежать, на канал заливається нове відео.

Другий фактор пов'язаний із вашими передплатниками. Якщо ви заливаєте відео на канал регулярно, відповідно і передплатники починають до вас регулярно заходити. У них виробляється, систематичність і це дозволяє вам підвищувати перегляди на ваших відео.

Дуже важливо повідомити передплатникам, у які дні тижня ви заливатимете свої відео. Я, наприклад, заливаю щовівторка і четверга. Як показує практика, оптимальна кількість відео, залитих на канал від одного до трьох на тиждень.

Але одне відео на тиждень ви повинні завантажувати обов'язково.

Шостий принцип використання анотацій

Не полінуйтеся зробити з анотацій кнопку підписатися на всіх ваших відео. Ця кнопка добре працює.

По-перше, вона привертає увагу, є прихованим закликом до дії.

По-друге, вона допомагає передплатити ваш канал тим користувачам, які дивляться ваші відео не на самому YouTube, а на інших ресурсах. Так як на інших ресурсах, кнопки підписатися під відео немає.

Так само використовуйте анотації на інші ваші відео та на ваші плейлисти. Це допоможе збільшити кількість переглядів відео та збільшити відсоток підписок на канал користувачам, які переглядатимуть ваші відео.

Оскільки, відповідно, чим більше відео перегляне користувач, тим природніше, більша ймовірність того, що він підпишеться на ваш канал YouTube.

Сьомий принцип, як розкрутити канал на YouTube, це оптимізація відео

Оптимізація відео, це один із найважливіших принципів і методів, які допомагають вам розвинути ваш канал YouTube.

Докладно як оптимізувати теги, опис, назву відео та інші метадані, я вже розповідав, у своїх відео на каналі та у статтях на цьому блозі. Всі їх можна переглянути в матеріалі оптимізація відео Youtube.

Зараз за низькочастотними запитами в YouTube, правильно оптимізувавши ваше відео, ви можете без будь-якого просування вийти вже в топ.

Звичайно, на низькочастотних запитах трафік не великий. Але все ж таки якщо ви знімете не одне, а 10-20 відео, з кожного відео по трохи, і ви помітите, як підвищуватиметься загальний трафік на ваш канал, кількість переглядів і природно кількість передплатників на каналі YouTube.

Тож до оптимізації відео потрібно поставитися серйозно.

І в кінці хочу сказати — якоїсь єдиної стратегії розвитку каналу немає. Все залежить лише від вас.

Я лише даю ті методи, якими користуюся сам, і які мені допомогли розвивати мій канал.

Тому, якщо у вас є якісь ідеї, пишіть їх у коментарях нижче. Мені буде дуже цікаво почитати. І для інших користувачів також буде дуже цікавою ця інформація.

Бажаємо вам успіхів у розвитку вашого каналу.

( 24 )
Також рекомендуємо
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар
Ім'я*
Email
Введіть коментар*
Тільки надійні методи розкрутки
Тільки надійні методи розкрутки
Безпечна оплата та гарантія виконання
Безпечна оплата та гарантія виконання
Позитивні відгуки наших клієнтів
Позитивні відгуки наших клієнтів
Акції та знижки на наші послуги
Акції та знижки на наші послуги