IGTV перейменовано в Instagram TV - тепер довгі відео виходитимуть в основній стрічці
Instagram визнала, що IGTV, перша ініціатива платформи в області тривалих відео, не увінчалася успіхом. Тому з сьогоднішнього дня компанія перейменовує IGTV в Instagram TV і позбавляється від ексклюзивного відеоформату IGTV. Відео, що розміщуються в основній стрічці Instagram, тепер можуть тривати до 60 хвилин. Раніше така тривалість була зарезервована тільки для роликів IGTV.
Представник Instagram заявив, що додаток IGTV, яке тепер перейменовано в Instagram TV, залишиться "місцем для відвідування людьми з метою перегляду відео". Сервіс IGTV був представлений в червні 2018 року і, згідно з планами Instagram, повинен був стати альтернативою YouTube, давши користувачам можливість публікувати і переглядати довгі ролики. Однак цей формат не прижився, а через декілька місяців був запущений TikTok з короткими роликами, який на сьогоднішній день є найбільш популярним в світі відеосервісом.
У 2020 році зусилля Instagram були зосереджені на сервісі коротких відео Reels, який за задумом компанії повинен кинути виклик TikTok, а IGTV відійшов на другий план. Відеосервіс Reels знайшов певну популярність, проте до TikTok йому ще далеко. У Instagram все ще є один серйозний недолік: він не пропонує авторам послідовної системи винагород за публікацію контенту.



